חוות דעת על פיג'ו 205 1988 גג נפתח 2 דלתות
"הרכב הזה הגיע לישראל עם מנוע 1600 בלבד (יש דגם עם מנוע 1360 נקרא CJ ואולי יש 2 כאלה בכל המדינה) כמובן שבשאר העולם הוא שווק עם מנוע 1900 בנוסף. ניתן לאשר מנוע 1900 אבל יש צורך בשינוי מכלולי בלימה ובטיחות וזה תהליך עם מלא בירוקרטיה וכאב ראש. גג ידני עם נועלים מבפנים.צריך לשמור על הגג ולשמן את המסילות והמפרקים של הברזלים כל כמה חודשים כדי לוודא פתיחה וסגירה חלקה. רכבים שהגיעו אחרי 1989 צוידו במנוע חשמלי לגג . גג מקורי מחזיק 8 שנים לכל היותר, והחלפתו תעלה בסביבות ה 8 אלף ש"ח למקורי. קיימות כמה סדנאות שניתן דרכן לתפור גג בצורה ידנית ולשנות קצת את הצורה שלו מאחורה(חלון אחורי)בשביל המראה והיופי אין לי מושג מה האמינות של מנועי ה 1600 כי ברכבי היה מותקן מנוע 1900 עם שיפורים(פורטינג ויחס דחיסה,מזרקים גדולים ,ועוד...). בעיה מוכרת בצרפתיות הישנות:חשמל ופלסטיקים זולים- לא כל חשמלאי אוהב ויודע להתעסק עם החשמל של הצרפתיות - וברוב המכוניות האלה עושים קומבינות ומעבירים חוטים בצורה לא תקינה כדי לעקוף בעיות או להימנע ומלהסתבך עם צמת חשמל שגם ככה יצאה מסובכת מהחברה. הרכב נוח(כשמדובר על רכב סטנדרטי מבחינת בולמים וקפיצים - וללא צמיגי חתך נמוך), אבל החומרים של הדשבורד די זולים ומקרקשים אפילו אם מחליפים לחדש זה נסדק אחרי כמה חודשים. כמו כל רכב ספורט, צריך לוודא שהוא לא שחוק וכל האבזור והתוספות מאושרות. "