סיכום:
כמה חודשים לאחר השקת סיאט איביזה החדשה, הציגה סיאט את העדכון לגרסה הסופרטיבית של האיביזה - הקופרה (Cupra). כלל השינויים קוסמטים בלבד.
פורסם
לפני 12 שנים, 5 חודשים
פירוט שינויים חיצוניים:
- פגוש קדמי חדש
- גריל קדמי מחודש
- כונסי אוויר חדשים
- פנסים קדמיים חדשים
- תאורת לד מעוצבת בפנסים הקדמיים והחיצוניים
- גלגלי מגנזיום חדשים בקוטר 17 אינצ'
- מראות בצבע שחור מיוחד
פירוט שינויים פנימיים:
- גלגל הגה חדש וספורטיבי
- סמל הקופרה על גלגל ההגה
- ידיות הילוכים מאחורי ההגה
- מושבי עור חדשים
- מסך 5 אינצ' מרכזי בעל פונקציות רבות כגון: ניווט לוויני, חיבור לפלאפון, זיהוי קולי ועוד..)
- שיפור איכות החומרים
- בקרת אקלים חדשה
- תא כפפות חדש וגדול
- לוח מכוונים חדש
פירוט שינויים טכניים:
לא קיימים שינויים טכניים ניכרים ביחידות ההנעה של הרכב. הקופרה החדשה ממשיכה עם מנוע הטורבו 1.4 ליטר TSI ועם תיבת ההילוכים הרובוטית בעלת 7 הילוכים מסוג DSG. שילוב זה מפיק בסה"כ כ180 כוחות סוס.
מתיחת הפנים של גרסת הקופרה נחשפה מעט לאחר חשיפת מתיחת הפנים הכללית של הדגם, בתערוכת בייג'ין, סין 2012.
הקופרה החדשה הוצגה בתערוכת הרכב הסינית שנת 2012 מתוך כוונה ברורה להכנס לשוק ההולך ומתפתח במדינה. כמו כן, סיאט חושפת את דגם הקונספט-ייצור כלומר, אין מדובר בדגם המדוייק שיכנס לייצור, אך בהחלט בגרסה מאד דומה. פירוט השינויים מתייחסים לדגם הסיני וככל הנראה שהדגם הישראלי (האירופאי) יהיה שונה במעט.
יושב ראש סיאט על הקופרה החדשה: " בזכות העיצוב החדש, הטכנולוגייה המתקדמת, שיפור איכות הפנים, האיביזה קופרה קונספט החדשה מראה בבירור איך מותג סיאט ממשיך להתפתח. עיצוב מרגש וביצועים דינאמים מבטיחים הנאה מהנהיגה בכל קילומטר וקילומטר. אנחנו חושפים את הרכב בתערוכת בייג'ין בגלל שהאתלט הקומפקטי הזה (הכוונה לרכב) יהפוך לאלמנט חשוב בהתפתחות המותג בשוק חשוב זה (הכוונה לשוק הסיני)".
- למידע נוסף חישוקי סגסוגת
- למידע נוסף תיבת הילוכים DSG
- למידע נוסף מנוע TSI