סיכום:
סיטרואן מחדשת את דגם הסי-4 פיקאסו לקראת שנת 2017. עיצוב חיצוני חדש, עדכון תא הנוסעים ותוספת מנוע 1.2 ליטר טורבו להיצע המנועים הקיים.
פורסם
לפני 8 שנים, 7 חודשים
חשיפה עולמית
מתיחת הפנים לדגם סיטרואן C4 נחשפה בחודש מאי 2016.
פירוט שינויים חיצוניים
- עיצוב חדש לחלק הקדמי של הרכב.
- פנסים קדמיים מחודשים.
- פסי כרום בפגוש הקדמי.
- גריל קדמי מפוצל לשני חלקים.
- פס כרום בצורת האות “C” עוטף את פנס הערפל הקדמי.
- פנסים אחוריים חדשים המספקים תחושה תלת מימדית.
- סמל אחורי בעיצוב חדש בגימור שחור ומעטפת כרום.
- אפשרות לגג פנורמי בשני צבעים שונים.
- צבעים חדשים לקשת הגג הפנורמי.
- חישוקי סגסוגת קלים בגודל 17 אינצ' בעיצוב חדש של 5 צלעות.
- צבעים חיצוניים חדשים: כחול חדש, צהוב חדש, אפור מתכתי חדש. בנוסף למבחר הצבעים הקיים.
פירוט שינויים בתא הנוסעים
- 3 עיצובים חדשים לתא הנוסעים.
- גג פנורמי משופר המכניס יותר אור לתא הנוסעים.
- שיפור תאורת האווירה בתוך הרכב.
- עדכון תאי האכסון ברכב.
- אפשרות לחימום בכסא הנהג ובכסא הנוסע הקדמי.
- מסך 12 אינצ' צבעוני המשמש כלוח המכוונים בשילוב מסך 7 אינצ' בקונוסלה המרכזית.
פירוט שינויים טכניים
- מתלים משופרים המשלבים בין נסיעה נוחה ליציבות בכביש.
- בידוד רעשים משופר.
- שיפור במערכת בקרת היציבות.
- פתיחת תא מטען באמצעות הרגל.
- מנוע 1.2 ליטר בנזין טורבו בהספק של 110 או 130 כוחות סוס.
סיטרואן משדרגת את היצע מערכות הבטיחות:
- מערכת המזהה מתי הנהג עייף ומתריעה ("מערכת הפסקת קפה").
- מערכת זיהוי תמרורי מהירות מותרת.
- מערכת זיהוי תנועה לא רצונית של הרכב.
- מערכת ניטור מעבר נתיב לא רצוני.
- מערכת זיהוי שטחים מתים.
- מערכת בקרת שיוט היודעת להצמד לרכב מלפנים ובולמת לבד בעת הצורך.
- מערכת בלימה אוטונומית הבולמת במקרה חירום, ללא התערבות הנהג, במהירויות נמוכות.
- מערכת זיהוי התנגשויות.