קיה סול החדשה 2014 - 2018

2.5
    סיכום:

    קיה סול החדש מהווה כרכב קרוסאובר עירוני קומפקטי, המתאפיין בעיצוב ייחודי (עיצוב דו-גווני) ובאבזור נדיב וחדשני.

    הדגם הנוכחי, עבר שינויים רבים והינו בעל עיצוב חדש ומרשים, חזית אגרסיבית, תא נוסעים משופר ואבזור נדיב יותר.

    קיה סול מאובזר במערכת שמע מקורית עם אפשרות שליטה מההגה וחיבורי USB ו AUX, מערכת בקרת אקלים כפולה, מערכת בקרת שיוט וגג פנורמי נפתח. מערכות הבטיחות של הרכב כוללות: 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים ומערכות נוספות.   

    לקיה סול שתי גרסאות: מנוע 1.6 ליטר בנזין או מנוע 1.6 ליטר דיזל. דגם הבנזין הינו מנוע אטמוספרי (ללא טורבו) המספק 132 כוחות סוס. דגם הדיזל הינו מנוע טורבו המספק 136 כוחות סוס.

    דגם הבנזין מגיע עם תיבת הילוכים אוטומטית רגילה בעלת 6 הילוכים אוטומטים בעוד דגם הדיזל מגיע עם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים קדמיים.

    בדגם הבנזין קיימות שתי רמות גימור LX הזולה או EX היקרה יותר. ההבדל העיקרי הוא תאורת לד בדגם, גג שמש פנורמי, מסילות גג, שמשות כהות וקיפול מראות חשמליות בדגם הEX בלבד.

    בדגם הדיזל קיימת רמת גימור אחת בלבד בשם LX. דגם זה מגיע ללא תאורת לד\ ללא גג שמש, ללא שמשות כהות, ללא קיפול מראות חשמלי וללא בקרת אקלים דיגיטלית. דגם הדיזל כן מגיע עם מגני בוץ מה שלא קיים בדגם הבנזין.

    דגם הבנזין והדיזל ברמת גימור LX מגיעות עם גלגלים בגודל 16 אינצ'. דגם הבנזין ברמת גימור EX מגיע עם גלגלים הגודל 18 אינצ'. כל הגרסאות מצוידות בחישוקים קלים ועם גלגל חלופי קטן.

    לא קיים הבדל באבזור הבטיחות בין הגרסאות.